onsdag 7. desember 2011

Liste



Bok eller magasin
Siden jeg  er student går det mye i faglitteratur, da er det godt å kunne koble av med et magasin man liker.
Kompis eller venninne?
Det må nok bli venninner, selv om jeg også har guttevenner.

kjole eller bukse?

Skulle vært flinkere til å bruke kjoler,det er jo så fint! Men det går mest  i bukser..

Løst hår eller i strikk
Jeg har langt  hår og må sette opp håret når jeg er på jobb (sykehus), men prøver å være flink til å ha det løst ellers. Selv om det blir mye hestehale..
 
 
 
 
Kaffe eller te
Ja takk begge deler. Elsker kaffe og te. Men slår et slag for tekoppen!

Sminke eller ikke
Definitivt sminke, bruker foundation, kajal, mascara til daglig.
Billige eller dyre klær
Med student økonomi, blir det billige klær.
Fredag eller lørdag
Fredag
Pyntet eller casual
Jeg liker å pynte meg, pynter meg mer enn gjerne på helt vanlige hverdager.
Gulost eller hvitost
Gulost
Gå eller kjøre bil
Jeg har ikke bil så jeg bruker kollektiv transporten, men liker å sitte på medmin kjære.
Lightbrus eller sugar
Jeg er nesten avhengig av Solo Super.
Brød eller knekkebrød
Knekkebrød

Nytt eller gammelt
Nytt, men liker å blande inn elementer av gammelt både i interiør og i klesveien.


Tar DU utfordringen?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar